Natural

Vad ska man säga, em vanlig måndag, jag trampar runt osminkad med myskläder as always, skönt som fan faktiskt! För några månader sedan sminkade jag mig dagligen, klädde upp mig, lockade håret, fixade med lösnaglar you name it. Dock hade jag rätt äcklig hud (vilket jag fortfarande har, men mycket fräschare nu!)
Haha jag undrar ibland om folk känner igen mig när de ser mig på bussen t.ex. när jag är på rull från skolan,  nyss haft idrott osv? Jag tänkte börja sminka mig och göra mig snygg när det är väder ute, nu har jag ingen jävla lust alltså. Tänker definitivt trappa ner på mängden smink och använda bra produkter men WHA jag längtar tills jag kan börja snygga till mig igen till vardags...

Smink på helger alltså, kalla mig lördagsgodis ;)

Gamla bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0