Crackartygrarnaaa

Tja bloggen, just nu sitter jag framför datorn och lyssnar på musik. Idag var jag och Lovisa på rackartygarnas fanträff, mysigt! Dem var väldigt trevliga och roliga som vanligt. Jimmy sa att vi var snygga, hohoho. Vi tog deras autografer och bilder med dem som Lovisa redan lagt upp. Dem körde lite skidor/snowboard och cross och Alex voltade över mig och några andra. Nu har han officiellt varit över mig ;) Men vi var där i någon timme och sedan åkte jag hem till Lovisa och myste. Bloggar imooorn, godnatt!


Upp och ner..


Alla mina bilder är upp och ner idag, kan inte byta håll på dem, hahah.

Behövde lägga upp den nu när jag äntligen kan ladda över bilder från mobilen igen, söt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0