En söndags kväll

Hej schnyggingar, helt dötrött bloggare här borta. Kändes fet bra efter besöket hos frissan med tanke på att jag inte varit och klippt mig (hos en frisör då alltså..) på drygt ett år? Jaja, blev gofika innan klippningen och nu här på kvällsidan tränade jag lite nya muskelgrupper. Eller ja, muskelgrupper det var längesedan jag tränade!
Körde vader, rygg som var ett bra tag sedan då. Mage, rygg och rumpa är standard.
Det blev en dusch inklusive rakning, bodylotion och ansiktsmask. Aw så fräscht. Det enda som fattas nu är en god frukt, tjejtidning och nyfixade naglar, ska försöka fixa det nu.

Sitter och lyssnar på mysig-gull-musik och smsar med mina homies, härlig som en söndag ska vara.
En gammal bild


Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Hoppas du fått en bra start på veckan! :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-02-06 @ 08:40:46
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0