Fly high

Sov länge idag, SÅSKÖNT! Käkade godaste frukosten! Mango, jordgubbar, flingor, banan och choklad, gaalet gott! Prövade mitt första löshår jag haft och vafan det ser ju fortfarande skapligt ut?! Kanske kan använda det som "strandhår" i Miami? Vore inte helt fel, dödligt snyggt med hårsvall då liksom!
Sitter faktiskt just nu och fixar lite kuponger eftersom det är en sån jävla hit där, man får allt SÅ mycket billigare då, nice! Ska försöka pallra mig ut och springa men jag är inte så motiverad atm, letar efter massor av kläder på nätet.B.la. en skinnjacka, bikini, shorts. Måste berätta hur besviken jag blev också... Mitt första hår från Rapunzel är i färgen gyllenblond, samma sak med min andra uppsättning därifrån, men det är typ "rosa" enligt en del, inte samma färg iaf!
Ja det är väl så det går om man låter mamma beställa... OCH som grädde på moset frågade jag mer än en gång om håret jag köpte på Ebony verkligen var 55cm och de sa jaa hela tiden, men när jag kommer hem ser jag att det är kortare än mitt löshår från Rapunzel (det med konstig färg) som är 50 cm. Hade inte ork att åka och lämna tillbaka, men man blir jävligt trött när det blir sådär. Jag mätte det nyss, 45 tror jag det var, skitsamma, synd bara när man lägger ner pengar på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0