Hair

Var och köpte ett till uppsättning med hårförlängningar, hade tänkt beställa från Rapuzel of Sweden som jag tidigare gjort men jag orkade inte vänta på att få hem det om några dagar så det blev på annat sett. Jag trampade runt med Moa i city och vi gick in på ett ställe som hette Ebony, och jag kom hem med nytt löshår idag då. Det här var mer min hårfärg än det andra! Det jag köpte i julas var i färgen guldblondt men eftersom jag färgar håret med jämna mellanrum blir håret lite ljusare varje gång så det var fel färg nu?

Jag tänker använda både mitt nya och gamla, ni kan få en bild på hur det ser ut, själv är man dugnöjd!
Satte just i det, jag ska klippa om mitt naturliga hår lite så det syns mindre och platta topparna innan jag har det senare ;)

Det ser fett fake ut nu, jag vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0