Jag lever

Jag bloggar dåligt som fan just nu, ursäkta mig för det! Jag kommer inte ihåg när det var senast jag bloggade?
Tror tisdags?
Onsdag - Barnvaktade i några timmar
Torsdag - Tobbman
Fredag - Middag med bratsen & familjen

Faktiskt riktigt mysigt igår! En annan familj kom över till oss och så blev det en lång kväll med god mat och trevligt umgänge. Vi fick massor av shoppingtips och liknande av dem till vår Miamiresa och ni skulle bara veta hur mycket jag längtar tills vi åker! Ni kan inte förstå!?
Superfint väder idag, jag och Moa bästavän ska sova hos henne, det blir middag ute någonstans också.
Ni får lite olika bilder nu, förlåt för ett konstigt inlägg?

Jag och Sigge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0