Kungsberget

Tjenixen manner, sitter hemma efter en härlig dag i backen. HAHA, låter så töntigt.. Nej men det har varit jätte kul idag, var typ famme klockan tio vid kungsberget. Sedan skulle Elmina, Emin och jag hyra skidor stog bakom massa amrikanska barn som typ slogs, så jobbiga. När vi hade stått där i 25 minuter sa våran gympalärare att hon hade sagt fel och vi stog i fel kö, ville ge hene en höjger båx. Sedan när vi till slut hade fått våra skidor så åkte vi till ett, åt lunch och åkte sedan till ungefär till klockan tre. Sedan åkte vi hem i bussen som luktade svett och p12or, onajs. Desutom var Fredrik otrolig jobbig ett tag. Skulle lägga upp massor av bilder men jag kan inte ladda över bilder från mobilen till datorn så tar några från facebook, puuuuuuuss.


In the morning, on the buss, music in the house.

Har på mig mitt pannband men händer som gör djävuls tecknet, gangstaaa

Still in the morning

HAHA Elmina vurpade, twise..
Sedan sommade hon, hetrehetre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0