Länge sedan!

Hejsan bloggen, idag har jag varit sjuk och har bara legat hemma och bara slötat. Även fast jag inte gillar att vara sjuk så har det varit skönt att sova ut. För någon dag sedan åkte jag och min kära vän Amy och shoppade, hittade en pälsväst och ett par jeans som jag la in. Lovisa och jag hämtade jeansen dagen efter, och sen chillade vi at Lovisas place. Jag är astaggad på att träna, har laddat ner en tränings app som jag älskar! Ska försöka att träna 3-4 gånger i veckan, vill ha en perfekt kropp till sommaren. Lovisa och jag ska också gå ut och springa när snön är borta! Åååh, just nu hatar jag vinten vill bara ha sommar! Men nu ska jag gå och lägga mig i sängen och dricka te, puss!


Lovisa, vi suger verkligen.

Jag och min pälsväst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0