Lite av allt

Hej sötnosar! Jag gick till skolan idag och mådde helt okej på morgonen, men på gympan så fick jag jätte ont i magen och huvudet. Tog det lungt på den lektionen och tokflippade på musiken istället. Nej men vi spelade gitarr, halv kul när man är råusel på det. Lovisa är faktist väldigt bra på gitarr, och piano, och sjunga.. Jag kan knappt spela piano :$ Men efter musiken åkte jag hem, åt mat, sov och nu mår igen. Aja, måste typ gå till skolan imorgon, ska ha svenskaprov.. Jag suger på svenska så tror jag kommer bli underkänd även fat det här är väldigt lätt. Åh, jag kanske ska köpa ett par svara kilklackar senare till våren. Vill typ ha ett par ed hardy klackskor men min mamma tycker dem är för höga :/ Jobbigt läge. Just nu i alla fall sitter jag framför datorn ch försöker lära mig att rappa look at me now, kommer ta ett tag... Men jag ska fortsätta med det nu, puss och kram!


20 sekunder sedan.

På nyårsafton :)

Jag och Matilda för aslänge sedan

Jag och min älskade pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0