No string attached

Tjena babes, har fortfarande äckligt mycket träningsvärk i vaderna, det var faktiskt tungt för min kondis i stallet igår också. Jag har varit på FETDÅLIGT humör under en lång tid. Har allt för lätt att börja gråta så jag har liksom böjat gråta för det mesta, bland annat för att en femåring blev sur på mig, wäk.
Idag blir det SOLARIUM FTW! Nej men nu har jag övertalat mina päron så jag får sola liteeeh, grejen var bara att jag inte var lika sugen att göra det när jag väl fick godkännande? Haha, moget...¨
Ja men hoppas på att bli lite mindre, obrun... För tillfället skulle man inte se mig och jag la mig naken i snön.(inget bildbevis tyvärr) Måste vara HELT osminkad idag tyvärr, sug. JAJA ha en fin dag älsklingar, puss!

AzgämL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0