PRAO

Tjenare mors bloggen!
Idag började vi med bild med våran favorit lärare, Anders-Fanders Flanders. Alltid lika roligt! Sedan hade vi so-prov som jag inte var så jätteförbered till men det gick nog bra. Sedan hade vi matte med våran inte så väldoftande lärare, inte kuul. Sedan hade vi gympa med Catarina, som leker angel framför mig efter hon stog och skrek på mig och sa att jag kunnde gå till kungsberget efter jag frågade när bussen gick. HAHA, nu har mina föräldrar mailat rektorn och vill kanske ha möte.. Men efter gympan åkte jag och Catalina till centrum och fixade prao-plats på kicks! Skönt att vara klar med det, men efter det så gick jag och Catta till donken, snackade och så. Nu sitter jag hemma och väntar på att min lasange ska bli klar, bara 14 minuter kvar, yeeeeey..
Well that all I had to say, GINGERS HAVE SOULS!


Vill ni ha lis och klydda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0