Polismuseum

Hejsan kära bloggläsare! Hur är det med er? Med mig är det bara bra, är bara lite trött! Idag har vi varit på något polis museum i stan med klassen, var faktist rätt roligt förutom att jag hade så sjukt ont i magen så jag låg ner överallt.. Efter vi hade varit på museumet så åkte jag och Lovisa och kollade runt i stan, alla snö var borta och det var ovanligt varm! Det kommer fan bli vår snart, YES! Sedan åkte vi hem till Lovisa och valde ut bilder till våra nya design som kommer vara upp snart, våran nuvarade är så sjukt ful så vi får väl hoppas den här blir bra! Men nu ska jag nog lägga mig i sängen och se på min television.


Erim/elin/emin sexypose

Homies

Catalina och Mos


Startrek, fight the powers
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0