www.zuaws.blogg.se

tog den av sofia nu, h3h3
Utseende
1. Vilken ögonfärg har du?: Blå
2. Hur lång är du?: 172 cm
3.Vilken hårfärg har du?: Blond, egentligen råttfärgat..
4. Långt eller kort hår?: Typ till axlarna nu efter klippningen, whä
5. Piercingar?: Öronen
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: Gröna, ljusgröna!
7. Hur lång skulle du vilja vara?: Någon centimeter längre
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: Lite mer guldigt än jag har nu, det försvann när jag senast färga :(
9. Vill du ha kort eller långt hår? Vill ha NATURLIGT långt hår!
10. Skulle du vilja ha piercing?: Naveln, håret? duuuh
11. Har du lätt för att bli brun?: Sorda

Senaste du
11. Åt ?:  Flingor och russin, c:
12. Drack?: Kaffe
13. Fick sms av?: Bawer
14. Du kysste?: Muhammed tror jag?
15. Senast sa du?: Är jag brun?
16. Kramade?:  Moa
19. Du spydde?: För någon vecka sedan, i skolan ;)
20. Du skrattade riktigt mycket?: Det var ett tag sedan, jag har varit på deppmode länge, är på bättringsväg!

Kärlek
21. Är du singel?  Yes
22. Förhållande med?
23. Ditt längsta förhållande?: Inte länge, 5 månader
24. Med vem då?: Oscar
25. När någon säger din första kärlek?:  hmmm, jag blev väl kära i alla.
26. Har du varit/är riktigt kär?: Jo
27. Gillar du någon just nu?: Faktiskt inte
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: 1
29. Vill du vara singel?: Inte precis nu, men om ett tag ;)
30. Vill du gifta dig?: Yesbox
31. Vill du ha barn? Vem tackar nej till uttöjd vagina? Nej men klart jag ska ha barn :)
32. Vad heter din nuvarande flick/pojkvän?: Dum fråga när det stod "förhållande med?" lite högre upp -.-¨

Vänskap
32. Den som vet mest om dig?: Moa, Sofia
33. Den vän som du har känt längst? Lotta och Tove
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän?: Svår fråga
35. Någon du saknar att umgås med?: Lotta med fler!
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: Ja "/
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: orkaaa
38. Den du har mest minnen med?: shit, svår fråga
39. Bra vänner du inte träffar ofta?: fler
40. Har du någon gång varit vän med någon du tycker om?: Vad är det här för jävla fråga?

Övrigt
42. sport?: Rider och tränar hemma, funderar på att börja på riktigt gym. Vet inte hur jag ska göra med fotbollen..
43. galen eller lugn?: En kombination
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: Jag sjunger som en gud, inga konstigheter.
46. Har du hört att du borde bli modell?: Talriksmodell
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: Ett leende? Nej men kläder oftast men ibland morötter.
50. Vad tänker du på just nu?: Miami och sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0