Ang. mina ögonbryn

Jag fick några minuter över såhär på morgonkvisten så jag fick lust att skriva lite. Längtar förbannat mycket till sommaren som många andra, kom och tänka på att mina ögonbryn kommer vara så jäkla fula då!
Mitt hår kommer blekas (yeey) men det innefattar brynen också och VAD FAN, jag har nästan inga kvar efter en rakaparats incident... Det suger... För tillfället använder jag en åt hållet 'röd' ögonbryns penna, och eftersom jag är för snål för att kosta på mig en ny så går jag runt med den. Stora problem jag har...
Jag hoppas på att mitt hår kommer växa lite fram till bikini time också, skulle inte se helt fel ut.
Jag skulle kunna bjuda på en bild på mig i en ny bikini, men jag känner redan själv att jag skulle vara "atention hoe" aktikgt med en sådan bild tagen i sitt egna stökiga rum?
Ni får en porrig bild här ändå, Emina har fina tuttar, puss!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

De är köpt på hollister :) Kram!

2012-01-31 @ 16:16:34
URL: http://systrarnaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0