Beta house

Hejsan sötnosar, efter skolan idag då åkte jag och Lovisa till centrum och kollade runt lite. Jag köpte ett par trosor, det var hälften på rea-priset på lindex. HAH så glömde tjejen i kassan att typ ta bort det där bläcksaken som sitter fast på alla kläder. Så nu ska mamma gå tillbaka och fixa det för annars bli dem typ blåa. Kollade nyss på beta house, asskön rulle. Har ni hört att american pie kommer typ ut med en ny film? Jag läste det,
Men man vet ju aldrig vad som är sant på internet? Vi får hoppas på det i alla fall! Men jag funderar på att gå och lägga mig nu, är rätt trött. Just nu bloggar jag från mobilen, annars hade ni fått några fula bilder på mig :) Men godnatt babes, bloggar imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0