De vet du

Barnvaktat ikväll igen. Jag och Stoffis playade med lego och lira bilrace och kötta music, wääk.
Vi fucka ur, gjorde pannkakor också och shiiet, tungt bror.
Okej, NAAAB!
Fick lite dirty money i alla fall som ska in på kontot sen då. Känns bra att vara en rich bitch ;)

Eftersom jag har ett lite speciellt intresse som är att lägga ut fula bilder på mig själv så ska jag underhålla mig själv genom att bjuda på en fin "after-skridsko-look" med ett gulligt peacetecken som grädde på moset.Känner ni inte er mycket snyggare nu? :D Bra, puss!
(Det som är bra medfula bilder är att man känner sig så mycket snyggare annars, plus att man sparar tid. Klarar att göra en ugly-pose på ett försök. That's my thing!)
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0