En tisdags kväll

HAHA skolan var fetrolig idag alltså, woho det kändes riktigt grymt faktiskt! Haha vi hade kuddkrig och fagN Moa började gråta då för att hon fick luft i ögonen? Jag var busig och satt och tjuvvirkade på tyskan, bad!
Moa och jag åkte och letade praoplatser senare på dagen. får se hur det blir med det? Sedan blev det stallet och vi gjorde en övning som tränade en muskelgrupp jag inte ens visste att jag hade? Nej men ska börja träna lite fler kroppsdelar nu framöver. Bland annat ryggen...
LÄNTARSÅJÄKLAMYCKETTILLSOMMAREN
Imorgon hoppas jag på att hinna träffa Viktor my nigga, men jag ska vara barnvakt så jag får se hur det blir med det...
Blir nice med lite mer pengar till helgen. Nu ska jag läsa och smsa (det jämnar ut nörd-aktiviteten) nej men
Pus og cramh

Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Allt bra med dig?! :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-01-18 @ 22:13:43
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0