Ett tag sedan...

Tjena kompisar, pinsam uppdatering på senaste, uschaa!
Lite snabb update nu här innan det blir till att sova. Det var superfin is idag så jag och Moa drog och åkte grillz, awsome! Så jäkla roligt alltså, konståkning vore en riktigt rolig sport att träna!
Senare drog vi på en snabb shopping runda, köpte massa trosor, en tröja och ett par chinos och scrub. Är så glad att jag har fått mindre finnar nu, YEEEEES! Vi gick på Martins t gymnastik träning sedan och tog med Mimmi och Cissa sötnosarna också. Svinkul babes, saknar verkligen gymnastiken... Vore inte helt fel att börja igen?

Nu på kvällssidan har jag tränat armar och rumpa, lite ben också. Right at the moment fokuserar jag på att få biffiga armar, hade typ gräddfil från början... Börjar bli sorda tight, fuck yeah ;)
Drack nyss en grizäcklig protindrink också, satsarN... Nej nu börjar jag blogga fult, ska ta och lägga mig nu och få lite ordentlig sömn, puss hjärtana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0