Skolperioder

Sitter hemma hos Lovisa och lyssnar på musik och väntar på att Tobbelino ska komma hit. Idag har vi nästan inte gjort något. Vi har fixat oss och ätit lunch, h3h3h3h3. Lovisa ska på bio med sin date Tobbe sen..
I 3an borstade jag inte håret och dushade cirka 2 gången i månaden, hahah usch. Jag trodde också att alla killar i klassen var kär i och ville ha mig, förstår inte varför. Det absolut värsta som hände i 3an var att min hund åt upp min mobil, jag fick inte en ny på ett år.. En annan sak jag gjorde var att jag sjöng när jag gick till skolan, och när jag mötte folk slutade jag sjunga när jag var typ en meter ifrån dem. Tror ärligt att dem hörde mig sjunga.. Jag hade en grön handväska i 4an och alla mobbade mig för jag hade en militärväska.
I 5an var tillsammans med Oscar och var typ dö kär i han och Michael Jackson, MJ hade likadan hatt som mig och dansade likadant som jag gjorde på skolgården. Förstog varför Oscar älskade mig, en kändis ville va som mig. Jag trodde att jag var typ starkast i klassen och sa typ till alla att jag kunnde slå nr dem, hehehe.
I 6an åt Lovisa hundgodis, slickade på en lycktstolpe och stankade en okänd tjej.
Jag bet lager i hans korvfingrar så han började skrika. Lovisa och jag satt i en rondel och käkade jordgubbar och glass. Lovisa och Oscar vågade inte strula efter 3 månader. Jag brukade ha på mig påfågel tights och en påfågel tröja och ha roseter i håret. Min farmor köpte premuration på kamratposten för 2 år, jag vill inte premurera längre :s. Jag ville vara kawaii i 6an efter vi hade gjort en planch om japan. Jag har asfula egobilder från 6an som är to hot for internet, så jag tänker aldrig lägga upp dem.. Robin, Lovisa och jag trodde vi var roligast i hela skolan i 6an och att alla älskade oss. Jag orkar inte skriva mer nu puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0