Fjortis

Sunday bitches, råååsoft! Söndagar är kärlek för min del, det är den dagen jag hinner ta hand om mig själv osv.
Var utomhus och grillade med la familia, tränade lite, städade mitt husplan, tog en härlig dusch med mera, så härligt. Tänkte blogga lite nu också eftersom jag inte gjort det på ett tag, förlåt för det...
Ni får lite bilder också så ni får perspektiv på saker och ting.

Under gårdagen vaknade jag upp med min trogna säng efter en underbar natt, sedan spenderade jag kvällen med Moa, Mimmi och Cissa. Vi gick och såg Alvin och gängen även fast jag inte är ett direkt fan av den typen av film. Gullig ändå! Vi satte oss och käkade supergod mat och skrattade en massor, härlig kväll!

Jag har ingen lust att skriva något mer just nu, inlägget kommer i slutändan då bli torrt, så här får ni en fjortisbild, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0