Randomfakta

Hej igen, lite piggare nu i alla fall. Käkade en god fruktsallad, kollade på filmen Försvunnen och smsade med några sötnosar så kändes det redan bättre. Eftersom jag inte har ett liv idag så tänkte jag skriva några randomsaker om mig.

- Jag är rätt lång, 173. Plus att jag gillar att ha klackar...

- Jag ser ut som en riktig suedi, blåa ögon blondt hår

- Jag rider och kör fotboll, men jag får se om jag fortsätter med de båda. Har tröttnat lite, tror jag ska börja gymma istället? Gör det hemma för tillfället.

- Jag har ALDRIG blödit näsblod?

- Jag är svinrädd för maskar "/

- Jag var en RIKTIG nörd när jag var liten (bara för något år sedan, hallå?) hehe jag är väl det fortfarande MEN lite har man väl mognat

- Jag har ett stort intresse för musik, spelar bland annat gitarr och piano... Sjunga är väl inte min grej...

- Jag tycker att det är så jäkla korkat att röka!

- Jag snackar svenska (duuh?) engelska lite tyska och har försökt mig på så turkiska förbannat många gånger, börjat lite med ryska också, det går ju bra -.-

- Fick nyss ett "jobberbjudande" som var väldigt konstigt?

- Jag saknar mina ögonbryn! R.i.p.

- Jag saknar att ha pojkvän tror jag?

- Jag är en tr00ller, tro inte att jag är så seriös av mig, h3h3h3hh3.

- Jag väldigt lätt till tårar?

Okej, en hemlighet... Jag är inte äkte blondin, även om jag föddes som det? hohoho

- Missbrukar upp alla mina parfymer, TÖMMER DEM!

- Jag har bloggat i två år i mars

- Jag spenderar WAY to much time med Moa'

- Jag har något emot min ålder.

- Jag är en ganska "egen person"

- Jag längtar verkligen tills jag får spårväg i munnen, man får så fina tänder sedan...¨

- Jag hoppas verkligen Miami resan blir av!

- Jag gillar choklad, inte mycket annat godis

- Jag tycker killar ska ha arm och bröstmuskler också! Killar kan fan ha magRUTOR (inte muskler) bara de är smala! Real muscles is the sheit.

- Jag blir grinig om jag sover dåligt, förlåt alla det går ut över...

- Hehe, Moa has no eyebrows...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0