Reading bitches

Fick hem två böcker ikväll, läste ut en av dem nyss... Alla har väl hört om boken "En lat jävels guide till MVG i alla ämnen"? Riktigt bra bok faktiskt! Den andra boken var "Hemligheterna med att få högsta betyg i skolan", ska ge mig på den nu härnäst. Jag gillar verkligen livsstils böcker, jag känner att de får mig att utvecklas och växa som person. Läste en bok om perfektionism förra året under någon utlandsresa mest för att ha något att göra undertiden man låg och schtekte. Den hade inte något med mig att göra direkt, men ingen kunskap är onödig so what the fuck liksom, jag kör. Känner en person (päron) som är jäkligt noggran med ALTT hon/han gör så det får väl mig att förstå honom lite bättre...


Kommentarer
Postat av: zuaw

Min brorsa har den där första boken, funny

2012-01-19 @ 14:30:45
URL: http://zuaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0