Miami

Längtar så in i norden till Miami!!!! Som tur är närmar sig resan våldsamt! 77 kvar om jag inte har räknat fel? Key West, Miami beach, Fort Lauderdale, Sawgrass Mills Mall, Fort Myers och Orlando ska vi försöka hinna besöka när vi är där. Hur nice? Ska shoppa som en galning på alla outlets också, WOHO!

Ska berätta en dålig solningshistoria. I somras när vi åkte till Turkiet var jag så dum att jag låg på madrass och solade HELA TIDEN. Jag brände mig inte som tur var, jag fick faktiskt den ùberheta brännan jag var ute efter! Jag har aldrig varit så brun tror jag? Kul så länge det varade, men strax efter började jag att flaga och såg ut som ett jagvetintevad. Trodde brännan skulle hålla bra den här gången eftersom jag också hade gått på turkiskt bad vilket gjorde att jag var len som en barnrumpa efter. Fick bort gammal äcklig hud då, det brukar göra under för att få en fin bränna som fäster bättre. Men icke. Den här gången ska jag tagga ner lite på solningen och smörja in mig med massa body butter och grejer varje dag, mjao.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0