Wfnöftmcklnxt macarena, habodyneewråc eeh macarena

Tränat nu då, fitness guru som man är. Seriöst riiiktigt härlig träning, fick en läskig kramp i röven också? Gjorde nog fel eller så ansträngde jag mig för hårt.. Okej vilken fag jag lät som.
Träning plus dusch och jag är helt jävla slutkörd, kommer somna hur snart som helst! Härligt ju, med tanke på hur lite jag faktiskt sover. Nu ska jag mysa med min mr
Perfect som jag kommer spendera natten med, min säng liksom wiho, inte mycket action här. Inte som jag kan ta upp på bloggen i alla fall. Haha synd för er, lägger egentligen upp väldigt lite av mig och mitt liv. Jag bjuder mest på fula bilder för att locka skratt. Ha en fin kväll, over and out.
/ Lovisa Bergström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0