www.zuaws.blogg.se

Tjena tjena! Igår drog jag och Sofia-man till stan för att shoppa jääärnet. Det blev en fika Wayne's också, för gott! Fett fult, några killar frågade oss två gånger om cigg. Med typ fyra timmars mellanrum? "Har du cigg?" har blivit en 'raggningsreplik' många använder nu förtiden? :o Usch.
Jaja jag drog hem till Moa senare, kände att jag behövde snacka om en grej som hände förut.

Rätt ful bild, menmen.. Outfiten

Linne - Hollister
Jeans - VILA
Jacka - h3h3 glömt vad affären heter :$ den i skhlm på ö.v. med pälsjackor osv.
Klackar - Scorett
Halsband - London
Väska - Guess


Lägg märke till mitt städade rum och hur sne min rumpa ser ut? N1cE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0