DÅLIG UPPDATERING

Hejsan babes, har varit skitdålig på att uppdatera! Men i alla fall så jobbade Lovisa, Linnea och jag i köket i onsdags, det var skit mycket olja över allt! På torsdagen skulle bara jag och Linnea jobba för Lovisa skulle till tandläkaren men det kom någon som proar på våran skola och hjälpte till, skööönt. Igår var jag med Lovisa, vi var hemma hos henne och råsofta och hade kul! Sedan åt jag sykling med jolnötsås och lis, yeloooow food. Jag somnade med smink på och vaknade med typ inga ögonfransar kvar ;s Men jag och min pappa har varit och kollat på skidkläder idag, vi åker till idre på torsdag! Hittade inget som funkade, så jag kommer typ få låna av min moster. Pappa och jag åt lunch på subway och hade bara kvalitetstid tillsammans. Ha det bäst, puss!





Just köpte en ny väska och plånbok i torsdag, lägger upp bilder senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0