Gossip Girl

Tja brudz & grabbz, lite random idag... Jag och Moa gick till bussen och såg att en vädigt liten tant med någon skyddsgrej på huvudet typ gick runt bussen och på väg framför den och grejer. Shit jag blev så jävla rädd att chaffisen skulle köra över henne. Jag tog henne i hand och så gick jag och Moa och lämnade henne på ålderdomshemmet, blev förbannad!
Hur kan de missa att den där senila, sjuka tanten som liksom knappt pratade hade gått ut från hemmet och yrade om kring. Hon kunde fan blivit påkörd eller gått till skogen! Riktigt jävla slarvigt!

Jaja, nu är jag hemma och ska kolla på Gossip Girl och käka, senare blir det en pw. Ska köra på minst en timmes pw per dag fram till Miami! Kommer såklart fortsätta efter det, mår förjävla bra av det!
Måste ta mig tid och deffa lite också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0