KONY 2012

Hej babes, kom hem från skolan för någon timme sedan, såg nyss på en video som handlar om typ en man afrika som tar barn från sina föräldrar, han gjorde pojkar till soldater och tjejer till sexslavar! Han tvingar några av barnen att mutera andras eller sina egna ansikten, uppfattade inte det riktigt.. Men den är en halvtimme lång men den är väldigt värd att se på! http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc
Jag suger på blogg.se så jag kan inte klippa in videon, så där är länket istället.
Sprid vidare videon, vi måste stoppa honom! Idag har vi disikerat räkor, det var rätt kul. Men det var väldigt i min klass som överdrev, de satt där och skrek. Haha, de kommer få en nära dödsupplevelse när vi ska disikera bläckfiskar. Igår blev jag skitglad mina iphone skal har äntligen kommit hit, yes! Här är bild på dem:


Räkan från idag

Swagalina ♥ MoaMask


Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0