tjabbatjenahallåvisägerså

Tja babes, länge sedan jag bloggade! Förlåt för det. Men i alla i tisdags var jag hemma hos air kickarN och hade det trevligt, senare på kvällen kom Lovisa hem till mig och då gick vi till coop och köpte ben n jerry. Vi såg på björn gustavssons film, så sjukt roligt! Lovisa sov hos mig och sedan på torsdagen så åkte min syster, min mamma och jag till farsta, jag köpte en kofta och ett par uber fina klackskor! Efter det skulle v hänta ut billetter till avlittli, då hade min syster beställt fel så vi behövde åka in till globen för att hämta dem.. På torsdagen sov jag över hos Lovisa, hon hade laddat ner flickan som lekte men elden. Men när vi skulle sätta på filmen så funkade inte den, typiskt. Vi såg i alla fall på någon annan trevlig film! Sedan på fredagen åkte vi till romme vid 7 på morgonen, det var asnajs! Fast det var lite snöhögar överallt men annars var det bra! På kvällen såg vi pistvakt, haha det var skit roligt. Trodde inte jag skulle fatta ett skit men den visade sig att jag kanske har en lite norrlänning inom mig.. Sov där och sen kom jag hem vi 12 nu idag. Mamma och jag var och handlande och nu ska jag gå och göra en smoothie! Ha det bra änglar!


Upp och ner, igen.

Fula tänder, men jag hade ovanligt fin ögonfärg!


Lovisa har jobbat på sitt ass ett tag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0