22.05.12

Hej sötnosar! Jag har inte bloggat på hur länge som helst, har haft fullt upp.. Det är en person jag tyckte om har sårat mig men jätte gullig tjej smsa mig igår och hjälpte mig att komma över det! Nu mår jag hur bra som helst, sommar, värdens bästa vänner, only good! Idag så var jag med Shan och Catalina, värdens bästa tjejer! Vi gick till deras gammla skola och fixade några saker och softade bara där ett tag. Sedan gick vi hem till Catalina och bakade kakor som ska säljas i skolan imorgon, vi har skolansdag typ. Nu ska jag snart ut på en powerwalk med min kära vän Rebecca, saknar henne sjukt mycket! här får ni några bilder;




That a$$


Puss & kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0