Superglad

Hej sötisar, inte skrivit på evigheter men jag har lust att göra det just nu. Så otroligt mycker kul som har hänt på senaste. Igår var jag på Maskinen med massor av vänner och några av mina närmsta, äckligt jävla kul!
Maskinen är min favoritgrupp och deras musik är konst och spelningen var grym. Massor av glada människor vilket innefattade lökig och stökig publik men shit vad kul det var.
Dock träffade jag två personer jag just nu vill slita sönder, en av dem är en bloggerska som (enligt mig) blir utnytjad av en kille som jag haft kontakt med väldigt nyss, GAAAAH! förlåt readers..
Har bokat en del resor till sommaren också, kommer inte vara hemma mer än en vecka tror jag, ååh snart vill jag faktikst bara ha en skön hemma sommar och ta dagen som den kommer liksom!
Nuu ska jag iaf träna, duscha, städa mitt rum, fixa mig osv. Är inte helt säker på vad som händer ikväll, men jag ska försöka hålla er lite uppdaterade. Eftersom jag hade tänkt börja blogga lite nu igen :D
Här får ni  lite bilder, puss!









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0